Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Παιδικός σταθμός ή σπίτι;


Τέτοια εποχή πέρυσι θυμάμαι προσπαθούσα να αποφασίσω τι να κάνω. Να στείλω τη μικρή μου Ιωάννα στον παιδικό σταθμό;

 Ο Ιούνιος είναι ο μήνας των γενεθλίων μας οπότε πέρυσι κλείσαμε τα 3. Ηταν μια δύσκολη απόφαση. Σίγουρα θα αναρωτηθείτε γιατί αφου δουλέυω,  αλλα μην ξεχναμέ ότι στη δικιά μου δουλειά υπαρχουν οι βαρδιες, όπως και στου συζυγού μου, όποτε πάντα στο σπίτι είναι ο ένας απο τους δυο για να προσέχει τα παιδιά.



Ωστόσο πολλές φορές επιασά τον εαυτό μου μεσα στα νέυρα, κουρασμένο, απογοητευμένο και χωρίς καθόλου χρόνο για τον εαυτό του. Δεν είναί λίγο τα πρωινά, μετά απο μια νυχτερινή βάρδια, να εχεις ενα μαιμουδακι να τρέχει και να θέλει την προσοχή σου συνέχεια...Ακόμα και στα ρεπό μου πολλές φορές ένιωθα κουρασμένη.

Η μικρή μου ήταν αρκέτα προσκολλημένη πάνω μου κάτι που δεν είχε συμβεί με την μεγάλη μου τη κόρη.Αλλά δεν πήγαινε άλλο... 

Οπότε το αποφάσισα και η μικρή ξεκίνησε το Σεπτέμβρη παιδικό σταθμό.χωρίς προβλήματα, ούτε καν στην προσαρμογή.

Φτάνοντας στο τέλος της φετινής χρονιάς ένα έχω να σας πω είδα μια τεράστια αλλαγή τόσο στο παιδί όσο και σε μένα. Έχω χρόνο, κοιμάμαι και κάνω πράγματα για τον εαυτό μου.

Όσο για τη μικρή είναι καταενθουσιασμένη με το σχολείο της, τους συμμαθητές της και τη δασκάλα της, έμαθε καινούργια πραγμάτα και φυσικά εντάχθηκέ σε μια ομάδα.
 Επιπλέον τωρα που φτάσαμε στο τέλος ότι ακόμα και η συμπεριφορα μου απέναντι στα κορίτσια μου είναι καλύτερη, είμαι πιο ηρεμη και περνάω ποιοτικό χρόνο μαζι τους, παιζουμε, κάνουμε κατασκευες και απολαμβάνουμε η μία την άλλη...

Χωρίς καμμια αμφιβολία λοιπόν θα σύστηνα ανεπιφύλακτα να στείλετε τα παιδάκια σας στο παιδικό σταθμό, άλλωστε πισώ από ένα παιδικό χαμόγελο κρύβεται μια ευτυχισμένη μανούλα....

 Σας φιλώ
Άννα









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design