Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Ο απολογισμός μου για το 2016




Καλή χρονιά.
Εύχομαι το 2017 να φέρει στον καθένα από εμάς ότι επιθυμεί και πιστεύει ότι θα τον κάνει ευτυχισμένο.




Άλλος ένας χρόνος πέρασε και σε πείσμα τον καιρών όχι δεν ήταν χειρότερα από πέρυσι...
Παντού γύρω μου ακούω 'ότι το 2016 ήταν ο χειρότερος χρόνος από όλους, όμως μήπως εμείς τον αφήσαμε να είναι;
Σίγουρα οικονομικά είναι για όλους χειρότερα και μάλλον θα χειροτερέψουν και άλλο όμως για μένα και ίσως και για πολλούς άλλους δεν παίζουν ρόλο μόνο τα χρήματα για να έχουμε μια καλή χρόνια. Αν ο στόχος μας είναι η οικονομική άνθιση σίγουρα στις μέρες μας είναι ένας ουτοπικός στόχος, οπότε είναι καλύτερα να επικεντρωθούμε στα συναισθηματικά και πνευματικά δώρα που μας άφησε το 2016. Ίσως βεβαία για κάποιους συνανθρώπους μας τα πράγματα να ήταν πραγματικά πάρα πολύ δύσκολα, η φτώχεια και η ανεργία αυξάνονται με ότι αυτό συνεπάγεται...Και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που φέτος με έβαλε σε σκέψεις: ακόμα και με λιγότερα μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι αρκεί να υπάρχει αγάπη και θέληση.
Ο δικός μου απολογισμός; Το τέλος του 2016 μας βρήκε όλους στην οικογένεια μας να είμαστε γεροί και δυνατοί. Φέτος μπορώ να πω ότι πέτυχα πολλούς από τους στόχους μου: κατάφερα να βρω αρκετά την ψυχική μου ισορροπία, να ασχοληθώ περισσότερο με τα κορίτσια μου και να με κάνουν περήφανη πολλές φορές μέσα σε αυτή τη χρονιά, να χαμογελάω περισσότερο, να είμαι χαρούμενη στη δουλειά μου και να περάσουμε όμορφες οικογενειακές στιγμές οι τέσσερις μας...Τι άλλο να ζητήσω;;;
ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!

Όσο για τους στόχους μου το 2017, θα σας τους γράψω στην επόμενη ανάρτηση μου.

Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ...
Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design