Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Ένα βιβλίο για εμάς που αγαπάμε το διαβασμά: Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία


Μόλις είδα από το βιβλίο σκέφτηκα κατευθείαν ότι πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσω γιατί είμαι και εγώ άλλα ένα από τα  πολλά κορίτσια που αγαπάνε τα βιβλία και το διάβασμα. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι λατρεύω να παίρνω το βιβλίο μου στην παραλία και να χαλαρώνω...όταν με αφήνουν βέβαια τα μικρά μου ζουζούνια. Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία της Βίβιαν Μάρκου από τις Εκδόσεις Ψυχογιός μπήκε κατευθείαν στη wishlist μου για φέτος το καλοκαίρι!




Στο βιβλίο αυτό γνώρισα μια ηρωίδα που ουσιαστικά έχει χάσει τον εαυτό της μέσα στην καθημερινότητα και την ρουτίνα, αν και δουλεύει σε ένα χώρο που αγαπάει, δεν κάνει ουσιαστικά αυτό που πραγματικά επιθυμεί και τι είναι αυτό; Η λογοτεχνία! Έτσι μετά από μια πρόταση στο αφεντικό της αρχίζει να ζει το όνειρό της να προσπαθήσει να στήσει μια σειρά λογοτεχνικών βιβλίων στις εκδόσεις που εργάζεται. Τελικά όμως η ιδέα της το να ανακαλύψει νέους ταλαντούχους Έλληνες συγγραφείς δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση... Μέσα από αυτή την αναζήτηση θα γνωρίσει την απογοήτευση και τον έρωτα... 'Όταν θα εμφανιστεί στη ζωή της ο "τέλειος" συγγραφέας και άντρας η ζωή της θα μετατραπεί σε όνειρο, όλα θα αλλάξουν όταν η αλήθεια θα αποκαλυφθεί...  Μέσα από αυτή την περιπέτεια θα κάνει ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή της που θα την κάνει ευτυχισμένη...
Η συγγραφέας του βιβλίου, που χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο Βίβιαν Μάρκου, είναι μια γυναίκα που γνωρίζει καλά τον χώρο των εκδόσεων και με το πρώτο της  βιβλίο  δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη της να ανακαλύψει και να διεισδύσει σε ένα σαγηνευτικό χώρο, αυτό των εκδόσεων. Ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο και ευκολοδιάβαστο. Παράλληλα λάτρεψα το εξώφυλλο του! Θεωρώ ότι είναι ένα από τα βιβλία που μπορούν να μας συντροφεύσουν στις καλοκαιρινές μας διακοπές! Το βιβλίο μπορείς να το προμηθευτείς από τα κοντινά σου βιβλιοπωλεία αλλά και από το διαδικτυακό βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Ψυχογιός.


Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

4 σχόλια:

  1. Τι εξυπνο σεναριο. Σιγουρα μου τραβηξε την προσοχη για να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι όντως αρκετά ενδιαφέρον αφού αυτό το βιβλίο μας βάζει στα άδυτα των εκδόσεων...

      Διαγραφή
  2. Σήμερα το κοιτούσα και ήθελε να με το αγοράσει ο σύζυγος γιατί λέει ο τίτλος του θύμησε εμένα. Αλλά τελικά πήρα αλλά βιβλία. Θα μπει στα υποψην και Αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθανασία μου είμαι σίγουρη ότι αυτός ο τίτλος αλλά και τα εξώφυλλο μας έχει μαγέψει όλες...όσες αγαπάμε το διάβασμα!

      Διαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design