Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Το φετινό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης

Όπως ήδη κάποιοι από εσάς έχετε δει στα instastories στο λογαριασμό του blog στο Instagram το δικό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης αποτελείται από 24 + 4 αγαπημένα Χριστουγεννιάτικα και μη παιδικά βιβλία.



Τα 24 είναι για τη  μικρή μου κόρη, το λουκουμάκι μου,  και τα +4 αφορά 1 βιβλίο την εβδομάδα για την μεγαλύτερη κόρη μου που είναι πλέον 13 χρονών και γυμνασιοκόριτσο και διαβάζει μόνη της τα βιβλία οπότε θεωρώ ότι 4 βιβλία για ένα μήνα είναι υπεραρκετά δεδομένου και των σχολικών και εξωσχολικών υποχρεώσεων της.

Αναγνωρίζω ότι το κόστος ενός τέτοιου project είναι αρκετά μεγάλο όμως,συμφωνώ απόλυτα με την φράση που χρησιμοποιείσαι ένας από του αγαπημένους μου εκδοτικούς οίκους σε μια από τις αναρτήσεις του: "Τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν τα βιβλία στην αγκαλιά των γονιών τους" (Εκδόσεις Διόπτρα)! Είμαι υπέρμαχος αυτής της άποψης και για αυτό το λόγο αποφάσισα φέτος να μην κάνω ένα ημερολόγιο με παιχνίδια και γλυκίσματα, αλλά με την καλύτερη τροφή για το μυαλό και την φαντασία των παιδιών, με βιβλία!!! Η συλλογή των βιβλίων ξεκίνησε από πολύ νωρίτερα και φυσικά σε αυτό μου το εγχείρημα είχα αρωγούς αγαπημένους εκδοτικούς οίκους που συνέβαλλαν σε αυτή μου την προσπάθεια να μυήσω τα κορίτσια μου στην μαγεία της βιβλιοανάγνωσης!

Από 01/12 λοιπόν μέχρι 25/12 θα σας παρουσιάζω εδώ στο blog και μια καινούρια βιβλιοπρόταση...και η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα θα είναι Χριστουγεννιάτικα αφού λατρεύουμε τα Χριστούγεννα και τη μαγεία που δημιουργούν...

Θα ήταν παράλειψη μου να μην αναφέρω ότι η έμπνευση για αυτό το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης ήταν το περσινό advent calendar που δημιούργησε για τη μικρή της βιβλιοφάγο η γλυκιά Ζωής από το blog  Mama Petounia.

Ελπίζω να με συνροφεύσετε σε αυτό το μαγευτικό παραμυθένιο ταξίδι ως τα Χριστούγεννα!

Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ 
Άννα

2 σχόλια:

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design