Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Λίγο πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι...



Αυτή την περίοδο εμείς οι μανούλες τρέχουμε να προλάβουμε όλα αυτά που πρέπει να φροντίσουμε για να είναι έτοιμα τα παιδιά μας στις 11 Σεπτέμβρη. Σίγουρα τα υλικά που θα πρέπει να προμηθευτούμε είναι πολλά όμως αυτό είναι το μόνο που πρέπει να γίνει;

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει το σχολείο ή την ημέρα του αγιασμού έχω πλέον καθιερώσει τα τελευταία χρόνια τη βόλτα και τον καφέ με τις κόρες μου. Θέλω λίγες μέρες πριν ξεκινήσουμε να τρέχουμε σαν παλαβοί να αφιερώσω χρόνο στις κόρες μου ώστε να συζητήσουμε κάποια πράγματα που αφορούν στη νέα σχολική χρονιά και αν όχι τόσο πολύ με την μικρή μου κόρη που θα πάει νήπια είναι απαραίτητο να μάθω τους προβληματισμούς της 12χρόνης κόρης μου που θα ξεκινήσει σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον το ταξίδι της στην Δευτεροβάθμια πλέον εκπαίδευση.



Οι ρυθμοί και οι υποχρεώσεις δεν πρέπει να μας παρασύρουν και να ξεχνάμε τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών μας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η εμπιστοσύνη των παιδιών μας κερδίζετε μέρα με τη μέρα χρόνο με το χρόνο ώσπου καταφέρνεις στην εφηβεία πια να είσαι δίπλα και όχι απέναντι από το παιδί. Σίγουρα υπάρχουν στιγμές που θα υπάρξουν διαφωνίες και νεύρα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το παιδί δεν πρέπει να γνωρίζει ότι οι γονείς του θα είναι δίπλα του οποιαδήποτε στιγμή για αν τους χρειαστεί. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν καθιέρωσα την βόλτα και τον καφέ με τα κορίτσια μου με θέμα συζήτησης τι άλλο: Η αρχή της σχολικής χρονιάς...
Επιπλέον πολύ σημαντικό θεωρώ και την επιλογή των εξωσχολικών τους δραστηριοτήτων σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους...
Σας έχω ξαναμιλήσει για τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών εδώ μπορείτε να δείτε πως επιλέγουμε εμείς τις δραστηριότητες μας.

Τι αποβλέπω από αυτή τη συζήτηση:

  • να μάθω τους προβληματισμούς των κοριτσιών μου ώστε να βοηθήσω και εγώ από τη μεριά μου στην ομαλή προσαρμογή τους στο νέο σχολικό τους περιβάλλον και 
  • να γνωρίζουν ανά πασά στιγμή ότι ότι και αν χρειαστούν θα μπορούν να απευθυνθούν σε μένα ή στο μπαμπά τους όση δουλεία και αν έχουμε είναι η πρώτη προτεραιότητα μας!
Ξέρω ότι για κάποιους γονείς είναι αυτονόητα όλα αυτά όμως να είστε σίγουροι ότι αν δεν τα συζητήσετε με τα παιδιά σας δεν είναι αυτονόητα για αυτά γιατί πολύ απλά τα παιδιά δεν μπορούν να μπουν στο μυαλό ενός ενήλικα με τις χίλιες δυο σκοτούρες... τα παιδιά αντιλαμβάνονται μόνο αυτό που βλέπουν και ακούνε!
 Αυτές είναι οι δικές μου σκέψεις λίγο πριν τη νέα σχολική χρονιά...
Περιμένω και τις δικές σου στα σχόλια σας!


Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

2 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά Άννα μου!!! Με υγεία πάνω από όλα!!! Υπέροχη ιδέα αυτή του καφέ!!! Σκέφτομαι να την υιοθετήσω και εγώ!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας εύχομαι καλή σχολική χρονιά!
    Αθανασία ♡ creations with fantasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design