Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Οι προετοιμασίες των Χριστουγέννων ξεκινούν







http://christmas.organizedhome.com/sites/christmas.organizedhome.com/files/styles/adaptive_300/public/graphics/attached/image/christmas_countdown_divider_week_1.jpg?itok=FW55m7Wa&timestamp=1448312384




  Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι από τους αγαπημένους μήνες του χρόνου. ..
Είναι μήνες που σκέφτομαι τι θα κάνω τα Χριστούγεννα. Έτσι και φέτος το μυαλό μου έχει κατακλυστεί από ιδέες!  Πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά που η μικρή μου κόρη μπορούσε να καταλάβει το νόημα των Χριστουγέννων και κάναμε αρκετά πράγματα μαζί. Φέτος θέλω να να ξεπεράσουμε τα περσινά...


Τι κάναμε πέρυσι;  Ένα μικρό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης Χριστουγέννων που ξεκίνησε από τις 10 /12. Ήρθε στο σπίτι μας ο Τούλης ξωτικούλης ακολουθώντας το the elf on the shelf μια υπέροχη ιδέα που ενθουσίασε τις κόρες μου...την ιδέα την πήρα από το mama's 'n' papa's και την υπέροχη μαμά Έυη. 
Είναι ήδη μέσα Νοέμβρη... Δεν πιστεύω πόσο γρήγορα πέρασαν οι μέρες και εγώ δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα. Έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου που έχω αρχίσει να πανικοβάλλομαι και ο μόνος τρόπος για να το αποφύγω είναι να ΟΡΓΑΝΩΘΩ.

Μου αρέσει πολύ η οργάνωση και με αυτό το τρόπο καταφέρνω να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου, τις ιδέες μου, τις δουλείες μου αλλά και το πρόγραμμα των παιδιών μου και γενικότερα της οικογένειας μου. Μάλιστα τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ένα τετράδιο για να οργανώσω το πρόγραμμα μου σε καθημερινή βάση. Έτσι σκοπεύω φέτος και μάλιστα από σήμερα να χρησιμοποιήσω ένα planner ( ημερολόγιο - ατζέντα) για να προγραμματίσω τον χρόνο μου. 

Όπως ξέρετε δουλεύω και μάλιστα σε βάρδιες όποτε θα προσπαθήσω να τηρήσω ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα μέχρι τα Χριστούγεννα για να μην αγχωθώ, να διατηρήσω το σπίτι μου καθαρό (ευτυχώς έχω προλάβει να κάνω γενική καθαριότητα) , να δημιουργήσω μοναδικές χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις στα παιδιά μου, να περάσουμε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται όλοι μαζί σαν οικογένεια...και να αφιερώσω και λίγο χρόνο σε μένα.

Λέτε να τα καταφέρω;

Δεν σας γράφω αναλυτικά το πρόγραμμα μου αλλά οι στοίχοι αυτής της εβδομάδας 14/11/2016 - 20/11/2016 είναι:
  • Να στρώσω επιτέλους τα χαλιά. Ναι, καλά διαβάσατε ακόμα δεν έστρωσα...Ευτυχώς ο καιρός ήταν σύμμαχος μου.Μέχρι την Τρίτη μου δίνω περιθώριο να έχω ξεμπερδέψει με αυτό το θέμα.
  • Να αποφασίσω ποιο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης θα φτιάξω φέτος και να μαζέψω τα υλικά. Φέτος σκοπεύω να είναι 25 ημερών  όποτε πρέπει να το οργανώσω καλύτερα.
  •  Επίσης θα ήθελα να καταφέρω να πιω ένα πρωινό καφέ στις πανέμορφες καφετέριες της πόλης μας και θα το βάλω σίγουρα στο πρόγραμμα μου.
Όπως θα παρατηρήσατε βάζω μικρούς στόχους για να καταφέρω να τους υλοποιήσω, γιατί σίγουρα θα συνεχίσουν να υφίστανται και οι καθημερινές μου δραστηριότητες.


 ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΛΛΕΣ...
ΟΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

DON'T RANIC
JUST 
PLAN

 Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ 
Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design