Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Το καλοκαίρι της μαμάς και του μπαμπά



Πριν λίγες μέρες σας έγραψα πως πιστεύω πως πρέπει να είναι οι διακοπές των παιδιών μας, σήμερα θα σας γράψω πως πιστεύω και προσπαθώ να είναι το καλοκαίρι των γονιών, της μαμάς και του μπαμπά, ξέρετε όλων εμάς που τρέχουμε σαν το Βέγγο να προλάβουμε τα πάντα το χειμώνα, σχολείο, διαβάσματα, δουλειά και φυσικά σπίτι και όποια άλλη υποχρέωση προκύψει με τις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών μας. Είναι λίγο αισιόδοξη βέβαια η άποψη να μιλήσω για καλοκαίρι θα μιλήσω λοιπόν για τις λίγες μέρες άδειας και διακοπών που έχουμε στη διάθεσή μας.


Αυτές τις μέρες εγώ προσπαθώ να ξεχάσω τα πρέπει και να συγκεντρωθώ στα θέλω, στα θέλω όχι μόνο των παιδιών μου αλλά και τα δικά μου και του άντρα μου και αν αυτό σημαίνει ότι θα βγούμε για ένα ποτό οι δυο μας και θα αφήσουμε τα παιδιά με την γιαγιά και τον πάππου τότε και αυτό... Εννοείται ότι τις μέρες της άδειας μας τις περνάμε όλοι μαζί, αλλά με άλλους ρυθμούς, χωρίς να με νοιάζει τι θα φάμε το μεσημέρι ή αν θα προλάβουμε να κάνουμε το ένα ή το άλλο γιατί απλά είμαστε ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!! Αυτό σημαίνει χαλαρώνω και γεμίζω μπαταρίες γιατί όταν έχεις 2 κόρες ,5 και 12 χρονών και δουλεύεις βάρδιες το χειμώνα πολλές φορές δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς ούτε τι μέρα είναι... Έτσι και φέτος σκοπεύω να χαλαρώσω στις παραλίες του αγαπημένου μου νησιού ή ακόμα και στο αγαπημένο μπαλκόνι του σπιτιού μου περνώντας όλο μου το χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπώ όσο τίποτα στον κόσμο, την οικογένεια μου χωρίς ρολόι και πρόγραμμα να μας πιέζει...

Καλές διακοπές σε όλους και εύχομαι να περάσετε όπως εσείς ονειρεύεστε...

Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

1 σχόλιο:

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design