Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Γιατί επιλέγω να είμαι Μαμά εργαζόμενη...


Ξέρω ότι αυτή είναι ίσως η πρώτη ανάρτηση που θα έπρεπε να κάνω στο blog μου αλλά αποφάσισα να το κάνω τώρα που έκλεισα 1 χρόνο, από τότε που αποφάσισα να ξεκινήσω δειλά δειλά να γράφω σε αυτή τη όμορφη bloggoγειτονιά. Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος των Ελληνίδων blogger και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με διαβάζετε και με ακολουθείτε, αλλά αυτά σας τα έχω ήδη γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση μου.


Πριν γίνω μαμά δεν είχα σκεφτεί ποτέ τον εαυτό μου να μην δουλεύει, όταν όμως ήρθε στο κόσμο η πρώτη μου κόρη ομολογώ ότι είπα ότι ίσως ήταν καλύτερο να μείνω στο σπίτι και να ασχοληθώ αποκλειστικά με το μεγάλωμα και τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού μου. Οι οικονομικές υποχρεώσεις της οικογένειας μου ήταν ανασταλτικός παράγοντας στην πραγματοποίηση αυτής της σκέψης. Όμως οφείλω να ομολογήσω και κάτι ακόμα τη δουλειά μου την λατρεύω, έχω την τύχη να εργάζομαι στο τομέα που σπούδασα και να προσφέρω στον συνάνθρωπο και στα παιδιά μέσω της εργασίας μου, έτσι δεν ξέρω αν θα μπορούσα να μην ασκώ το επάγγελμα που έχω συνειδητά επιλέξει. Ανήκω στην κατηγορία των μαμάδων που επιλέγουν να δουλεύουν γιατί θεωρώ ότι όπως γράφαμε και στις εκθέσεις μας στο Λύκειο μέσω της εργασίας του ο άνθρωπος φτάνει στη αυτοπραγμάτωση του. Είναι σημαντικό βέβαια να έχεις επιλέξει να κάνεις μια δουλειά που αγαπάς και σε ολοκληρώνει σαν προσωπικότητα, γιατί είναι ένας τομέας της ζωής σου που σε αυτοπροσδιορίζει. Χαίρομαι λοιπόν που έχω καταφέρει να είμαι εργαζόμενη σε ένα χώρο που με εκφράζει και συνεχίζει να με εμπνέει!!!Όσο για τον ρόλο μου σαν μαμά δεν νιώθω ότι τον παραμελώ γιατί προσπαθώ να είμαι δίπλα στα παιδιά μου, όποτε και αν με χρειαστούν αλλά και στην καθημερινότητα τους. Ίσως να μην προλαβαίνω να κάνω τα πάντα αλλά ξέρετε κάτι η δουλειά μου, το blogging (εδώ και ένα χρόνο) και τα παιδιά μου, με το τελευταίο σίγουρα να υπερτερεί με κάνουν αυτή που είμαι και με κάνουν ευτυχισμένη! Και για αυτό και κατέληξα να ονομάσω το blog: Working mama.
Με αυτή μου την ανάρτηση δεν θέλω να υποστηρίξω την μία πλευρά ή την άλλη, δηλαδή τις εργαζόμενες ή όχι. Θεωρώ τον εαυτό μου ότι είμαι μαμά πλήρης απασχόλησης και δεν στερώ από τα κορίτσια μου τίποτα από όσα θα τους πρόσφερα αν δεν δούλευα... Γνωρίζω ότι η δουλειά μου είναι ένας από τους τρόπους να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και καλύτερη και πιο χαρούμενη μαμά!
Αυτή την ανάρτηση την έγραψα γιατί ήθελα να γνωρίσετε πως έγιναν τα βαφτίσια του blog και να σας πω ότι όλες οι μαμάδες θα πρέπει να φροντίζουν οι επιλογές τους, όσο δύσκολές και αν τους φαίνονται, να τις κάνουν χαρούμενες και ευτυχισμένες, μόνο έτσι θα καταφέρουν να μεγαλώσουν ισορροπημένα και χαρούμενα  παιδιά .

Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

2 σχόλια:

  1. Άννα μου δεν έχω κάνει ακόμα παιδιά... αλλά πιστεύω πως για να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά πρέπει να είναι ευτυχισμένη και η μαμά-οι γονείς!!! Άρα αφού είσαι εσύ καλά είναι και εκείνα!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω και υποστηρίζω και εγώ για αυτό θεωρώ τόσο σημαντικό οι γονείς να μην παραμελούν τους εαυτούς τους.... Φιλιά

      Διαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design