Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

To outfit των σημερινών κοριτσιών στην εφηβεία!



Γράφει η 13χρονη κόρη μου...

Τα σημερινά κορίτσια ηλικίας 12-22 φοράνε όλο τζιν ,τζιν και πάλι τζιν!!1Στις μαμάδες ίσως αυτό δεν αρέσει, διότι συνήθως θέλουν τα παιδιά τους να είναι κομψά, να φοράνε ωραία φορέματα κτλ. Αυτό βέβαια δεν γίνεται πάντα .Συνήθως όμως το γούστο των παιδιών σε αυτές τις ηλικίες δεν είναι το ίδιο με αυτό των γονέων τους. Εγώ αυτό που θα έλεγα σε όλες τις μαμάδες είναι να αφήνετε τα παιδιά σας να φοράνε ό,τι τους αρέσει και ό,τι εκφράζει την προσωπικότητά τους ,αρκεί πάντα να μην γίνεται προκλητικό.

Τα ρούχα που προτιμούν τα κορίτσια σε αυτές τις ηλικίες είναι κυρίως
- Τζιν,φόρμες ,παντελόνια και κολάν
- Φούτερ, crop-top, ανάλαφρες, απλές και κοντές μπλούζες
-Superstar, stan smith, σταράκια και άλλα αθλητικά παπούτσια
- Δερμάτινα μπουφάν ,τζιν μπουφάν ,μπουφάν με γούνινη χρωματιστή κουκούλα.

Αυτά τα ρούχα φοράνε πάνω-κάτω σε αυτές τις ηλικίες ....
Ανάλογα με το πως και ποια θα φορεθούν ,τα φοράμε παντού!!!Κυριολεκτικά παντού...
Στο σχολείο, στη βόλτα, σε μια εκδήλωση ,ακόμα και σε ένα πάρτι!!!
Όπως καταλάβατε δεν υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία στα ρούχα που φοράνε τα κορίτσια σε αυτές τις ηλικίες ,αλλά η νεολαία αλλάζει,οι καιροί αλλάζουν, όλοι μεγαλώνουμε και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αρχίζουν όλα να αλλάζουν οι συνήθειες καθώς και ο τρόπος ζωής γι' αυτό τα παιδιά ντύνονται με αυτά τα ρούχα γιατί εκφράζουν τον εαυτό τους!!

Η δικιά μου γνώμη;
Αυτή είναι η άποψη της και εγώ από τη πλευρά μου ένα θα πω: απλά RESPECT...
Για θυμηθείτε εσείς τι φορούσατε σε αυτή την ηλικία; Εγώ πάντως αυτό που θυμάμαι είναι η εμμονή μου με τα γνωστά τζιν 501... ναι και όμως αυτής της γενιάς είμαι... ακόμα και στην εκκλησία με αυτό το παντελόνι ήθελα να πηγαίνω και φώναζε η μαμά μου: Τόσα ρούχα έχεις πάλι αυτό το παντελόνι θα φορέσεις;
Τα σκέφτομαι αυτά τώρα διαβάζοντας το κείμενο της μικρής και πραγματικά γελάω μόνη μου.
Για αυτούς τους λόγους αποφάσισα εδώ και 2 χρόνια να μην λέω τίποτα για το ντύσιμο της και τις ενδυματολογικές της επιλογές απλά σέβομαι το προσωπικό της στυλ! Δεν φοράει βέβαια και κάτι υπερβολικό οπότε μιλάω εκ του ασφαλούς...
Εσείς τι πιστεύετε;

Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιες οι αποψεις τις κορης σου!
    Συμφωνω οτι πρεπει να φορανε ρουχα που νιωθουν ανετα χωρις ομως να καταληγουν σε μια προκλητικη για την ηλικια τους εμφανιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως Ελεύθερια μου είμαι πολύ τυχερή μαμά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design