Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Τα βιβλία που διάβασα φέτος το καλοκαίρι

Μέρος Ι 


Αποτέλεσμα εικόνας για η εκδικηση των αγγελων λενα μαντα

Ήρθε η ώρα να σας φανερώσω άλλη μία μεγάλη μου αγάπη: ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
 Λατρεύω να διαβάζω γενικότερα, αλλά το καλοκαίρι είναι η εποχή που έχω την μεγαλύτερη ευχέρεια και διάθεση. Η αλήθεια είναι ότι όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα διάβαζα και μάλιστα κάποια χρόνια το θεωρούσα γούρι να διαβάζω ένα βιβλίο πάντα την πρώτη μέρα κάθε νέας χρονιάς... και φυσικά πάντα όπως και τώρα λάτρευα την μεθυστική μυρωδιά των βιβλίων! Πριν βιαστείτε να με κακοχαρακτηρίσετε όχι δεν ήμουν το σπασικλάκι της τάξης μου...


Αυτή την αγάπη προσπάθησα να την μεταδώσω και στις κόρες μου. Με τη μεγάλη μου κόρη τα κατάφερα, της αρέσει πολύ να διαβάζει και έχει μια καταπληκτική βιβλιοθήκη με υπέροχα παραμύθια αλλά και βιβλία για μεγαλύτερα παιδιά πλέον, αφού η Κατερίνα είναι σχεδόν 12 και επιλέγει μόνη της τι θα διαβάσει, το τελευταίο διάστημα διαβάζει και Άλκη Ζέη και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό. Η μικρή τώρα έχει αρχίσει να μου ζητάει να της διαβάσω παραμύθια. Γενικά και στις 2 ξεκίνησα να τους διαβάζω από πολύ μικρές, μάλλον από 12μήνων ίσως και νωρίτερα, αλλά η Ιωάννα ποτέ δεν είχε την υπομονή ήθελε μόνο να γυρίζουμε τις σελίδες και να βλέπουμε τις εικόνες. Τώρα έχει βελτιωθεί πολύ και μου ζητάει η ίδια ποια παραμύθια θέλει να της διαβάσω και ποια καινούρια θέλει να αγοράσουμε, αν και έχουμε πάρα πολλά από την μεγάλη, μου αρέσει να πηγαίνουμε βόλτα σε βιβλιοπωλεία και να χαζευουμέ και οι 3 βιβλία που θέλουμε να διαβάσουμε...

Και μετά από αυτή την τεράστια παρένθεση ας επικεντρωθούμε στο θέμα μας, γιατί θα ξεφύγω πάλι... 
Ποια βιβλία έχω διαβάσει το φετινό καλοκαίρι μέχρι σήμερα και ποια η γνώμη μου; Θα πρέπει να σας πω ότι προτιμώ την ελληνική λογοτεχνία, γιατί θέλω να στηρίξω Έλληνες συγγραφείς για ευνόητους λόγους.

1.   Οι πέτρινοι κύκνοι.
      Ευαγγελία Ευσταθίου
Μια συναρπαστική περιπέτεια με έντονο ρομαντισμό. Ευκολοδιάβαστο βιβλίο. Η συγγραφέας διαχειρίζεται την απλή συνταγή της μεταμόρφωσης της πριγκίπισσας του πάγου σε μια φλογερή δυναμική γυναίκα με μεγάλη επιτυχία. Διαβάζω πρώτη φορά Ευσταθίου και μπορώ να πω ότι μου άρεσε ο τρόπος γραφής της. Σίγουρα θα ξαναδιαλέξω κάποιο από τα βιβλία της.




2.   Οι μεσημβρινοί της ζωής. 
Μαίρη Κόντζογλου

Μια υπέροχη τριλογία δύο γυναικών με παράλληλη ζωή, που σε ταξιδεύει στην Σμύρνη, στην Ελλάδα αλλά και στη Νέα Υόρκη. Έχει υπεροχή πλοκή και οι χαρακτήρες του βιβλίου είναι πραγματικά συναρπαστικοί, ο αγαπημένος μου ήταν η Βασιλική.
Μου άρεσαν παρά πολύ και τα τρία βιβλία και θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Είναι το καλύτερο που διάβασα φέτος το καλοκαίρι μέχρι τώρα.

Αποτέλεσμα εικόνας για η εκδικηση των αγγελων λενα μαντα

3.   Η εκδίκηση των αγγέλων.
      Λένα Μαντά                            
      Και για τέλος άφησα το βαρύ πυροβολικό της ελληνικής γυναικείας λογοτεχνίας, μια συγγραφέας που όλοι γνωρίζουν και κάνει τρομερή επιτυχία σε ότι γραφεί. Αυτό το βιβλίο της ήταν πολύ κάλο. Το διάβασα πάλι μέσα σε 2 μέρες, ως συνήθως και ήταν το δώρο της μεγάλης μου κόρης για τα γενέθλια μου. Πως με καταλαβαίνει αυτό το παιδί... Αν ψάξετε σίγουρα θα βρείτε πολλές κριτικές άλλες θετικές και άλλες αρνητικές. Νομίζω ότι η ηρωίδα της Μαντά αυτή τη φορά έχει αρκετά κοινά με την ίδια... τα υπόλοιπα  τα αφήνω να τα διαβάσετε μόνοι σας. 




Το καλοκαίρι δεν τελείωσε οπότε σίγουρα θα υπάρξει και δεύτερο μέρος...

Δεν έχει σημασία ποιο βιβλίο θα διαλέξετε απλά απολαύστε το...


Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design