Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Καινούργιος μήνας - Καινούργιο ξεκίνημα

Καλή μας αρχή...


Μετά απο πολύ σκέψη αποφασίσα και εγω να φτιάξω το δικό μου blog και να ξεκινήσω το όμορφο αυτό ταξίδι. Οπώς γράφει και ο τίτλος του είμαι μια εργαζόμενη μητέρα δύο πανεμορφων κοριτσιών.

Προκειτέ φυσικά για ενα ερασιτεχνικό blog, για αυτό το λόγο θα ήθελα να μου συγχωρεσετε τυχόν λάθη και φυσικά να κάνετε λίγο υπομονή μέχρι την τελική διαμόρφωση του.Δεν είμαι ειδικός αλλωστε στους ηλεκτονικούς υπολογιστές και στο blogging.



Η θεματολογία του blog νομίζω ότι είναι φανερή... Λατρεύω τη δουλειά μου και τις πριγκήπισσες μου και όως οι περισσότερες συγχρονές μαμαδές προσπαθώ να τα συνδυάσω και τα δύο. Άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι!

Εδω λοιπόν θα βλέπετε δημοσιευμένες τις σκέψεις μου και τις προσπάθειες μου στην καθημερινότητα...

Ελπίζω να μου κανετε παρέα σε αυτό το ταξίδι...

Σας φιλώ
Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design